A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Az idei szezonban összesen 304 önkéntes vett részt 18 balatoni strandon a Magyar Vöröskereszt kötelékéből, ahol a legtöbb sérülést a kagylók okozták.
A Magyar Vöröskereszt támogatói segítségével minden évben elindítja Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálatát, hogy önkéntesei a vízben és a vízparton szerzett sérüléseket elláthassák a strandokon. Idén összesen 12 Balaton-parti település 18 strandján, június 27-től augusztus 20-ig, minden nap 10 és 18 óra között segítettek az elsősegélynyújtók, összesen 3 319 alkalommal, amelyből 33 esetben mentőt is kellett hívniuk.
A leggyakoribb sérülések a kagyló okozta vágások voltak, ezen kívül sűrűn előfordultak különféle, ellátást igénylő rovarcsípések is. Sajnos ebben az évben a belgyógyászati esetek gyakorisága is megnőtt, többen panaszkodtak mellkasi fájdalmakra vagy napszúrás okozta rosszullétre. A szolgálat 2007-es indulása óta 39 487 esetben nyújtottak szakszerű segítséget a vöröskeresztesek, ebből hatszor életmentést hajtottak végre.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








