Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Rendszerint augusztus 20-szal ér véget a június közepén kezdődő nyári szezon a belföldi turizmusban, idén azonban az előzetes szállásfoglalások alapján egy héttel tovább, augusztus 26-ig nyaralnak a magyar családok - tudta meg a Világgazdaság.
Augusztus 20. után a családok rendszerint már az iskolára koncentrálnak, és nem igen mennek már nyaralni - legalábbis eddig ez így voltt. Idén azonban változott a helyzet és egy héttel tovább vannak csúcson a szálláshelyek foglaltságai. Az augusztus 20-ával kezdődő hét is végig forgalmas marad, több helyen is telt házasok a szállások.
Sőt, idén nyárias szeptemberre van kilátás, így még az ősz első hónapjában is erőteljes forgalmat várnak a szakemberek. Persze ilyenkor már nem a Balaton mellé mennek szívesen a belföldi turisták, hanem inkább Eger, Budapest, Debrecen vagy éppen Hévíz felé veszik az irányt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








