Az európai időjárási mintázat jelentős átalakulás előtt áll, ami a Kárpát-medencében is éreztetheti hatását a következő napokban.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most hétfőn (2018.06.25).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Hétfőn sokfelé indul erősen felhősen, borongósan a nap, a Dunántúlon helyenként esővel. Napközben szakadozottabb lehet a felhőzet, sokfelé a nap is kisüthet, de kisebb eső, futó zápor, egy-egy zivatar elszórtan kialakulhat. Helyenként nyugaton és a középső országrészben feltámadhat az északnyugati szél. A legmagasabb hőmérséklet 20 és 25 fok között alakul.
Kedden eleinte kevesebb, napközben több felhő lehet az égen és elszórtan egy-egy zápor, néhol zivatar ismét előfordulhat. Többfelé élénk, Sopron térségében erős lehet az északias szél. Délutánra 22 és 27 fok közé melegedhet a levegő.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Hétfőn elszórtan fordulhatnak elő kisebb esőtől, futó záporoktól vizes, csúszós útszakaszok. Egy-egy zivatar elsősorban északon, északkeleten alakulhat ki, melyek környezetében hirtelen lecsökkenhet a látástávolság, az erős, viharos széllökések pedig jelentősebben ronthatják a járművek menetstabilitását. Zivataroktól függetlenül is többfelé élénk nyugati-északnyugati széllökések ronthatják az autók egyensúlyát. A napos időszakokban érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Hétfőn sem érkezik front a térségünkbe. Erősödik a nappali felmelegedés, a fokozottan érzékenyek körében fejfájás, migrén előfordulhat, melyet a kissé szeles idő tovább fokozhat. Az UV-sugárzás szintje 10 és 16 óra között a napos időszakokban sokfelé erős, nagyon erős fokozatot ér el, ezért gondoskodjunk bőrünk védelméről! Továbbra se feledkezzünk meg szervezetünk megfelelő mennyiségű folyadék-utánpótlásáról!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








