Szerdán is változékony, de télies idő lesz. Több megyére is kiadtak riasztást ónos eső miatt.
A pihenni vágyó magyarok körében Ausztria a legnépszerűbb úticél: az elmúlt három évben a külföldre látogatók fele többször is járt a szomszédos országban - derült ki a K&H biztos jövő indexéből. A második helyen Horvátország, a harmadikon pedig Szlovákia végzett a 30 és 59 éves kor közöttiek körében. A külföldre utazók 90 százaléka köt külföldi útjához utasbiztosítást, közülük 17 százalék azonban csak hosszabb vagy távolabbi utazások alkalmával.
A 30 és 59 év közötti magyarok többsége, 80 százaléka az elmúlt három évben legalább egyszer volt nyaralni külföldön vagy belföldön - derült ki a K&H biztos jövő indexéből. A kutatás ezúttal az utazási, nyaralási szokásokat vizsgálta. A hivatalos statisztikákkal összhangban a bank kutatása szerint is a legtöbben Ausztriába látogattak pihenés céljából az elmúlt 3 évben. A megkérdezettek fele többször is választotta már úti céljának Ausztriát, míg Horvátországot 47 százalékuk kereste fel, Szlovákia esetében pedig 40 százalékos volt azon utazók aránya, akik többször is jártak már ott az elmúlt három évben.
A keleti országrészben Románia és Lengyelország említése átlag feletti volt, míg Horvátország az 50-es korosztály (64%) és a nyugat-magyarországiak (60%) körében a legnépszerűbb. A kutatásból az is kiderül, hogy a budapestiek inkább Spanyolországba és Olaszországba utaznak, a megyeszékhelyen élők körében pedig Görögország a legkedveltebb.
A 2016-os adatokhoz hasonlóan a külföldre utazók döntő többsége, 90 százaléka azt mondta, hogy külföldi útjához szokott utasbiztosítást kötni. Közülük 73 százalék minden esetben, 17 százalék azonban csak hosszabb vagy távolabbi utazások alkalmával veszi igénybe ezt a szolgáltatást.
- mondta Kaszab Attila, a K&H vezérigazgató-helyettese, a nem-életbiztosításokért felelős vezetője.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A biztosítást kötők 11 százalékát már érte valamilyen káreset utazásaik alkalmával. Kaszab Attila kiemelte, hogy az utasbiztosítások pár ezer forintos kiadást jelentenek, ugyanakkor baj esetén jelentős költségektől mentesíthetik az érintetteket. A K&H-nál az egyedi utasbiztosítások esetén az átlagdíj 5695 forint volt, a legnagyobb utasbiztosítási kárkifizetés viszont meghaladta a 31 millió forintot tavaly.
A kutatás szerint a biztosítás kiválasztásához a legtöbben az internetes összehasonlító oldalakat használják (73%), de sokan hallgatnak a családtagok, ismerősök véleményére (62%) is. A harmadik legnépszerűbb információforrás a biztosítók honlapja, amit az utasok 53 százaléka keres fel. A bank adatai szerint az utasbiztosítások 75 százalékát az ügyfelek a bank saját felületén kötik meg. Az utazók 12 százaléka az indulás napján, míg 31 százalék az utazás előtt egy nappal gondoskodik erről. Az igénybe vehető extra szolgáltatások közül pedig még mindig a gépjármű assistance a legnépszerűbb.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








