Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
A mostaniak felébe, vagy harmadába kerülnek majd a harmadosztályú fapados jegyek az ígéretek szerint. A nemzetközi vasúttársaság harmadosztályú jegyei szeptembertől megvásárolhatók és decembertől felhasználhatók.
A Thalys nemzetközi vasúttársaság gyorsvonatainak valamennyi járatára lehet majd harmadosztályú jegyet venni. A francia, belga és német tulajdonban lévő társaság az olcsóbb jegyektől azt várja, hogy az éves átlag 6,7 millió utas helyett 2018-ban több mint 7 millióan válasszák őket.
Jelenleg átlagosan 80-150 euróba (307 forintos napi árfolyamon számolva 24 560 - 46 050 forintba) kerülnek a jegyek, a harmadosztályúakért viszont legfeljebb 40 eurót (12 280 forintot) kérnek majd.
A társaság a gyorsvonatok mellett tavaly fapados járatot is indított, az Izy jegyárai 19 euró (5833 forint) körül mozognak, de van ennél olcsóbb is, de akkor már nem biztosított az ülőhely. Azt egyelőre nem lehet még tudni, hogy a harmadosztályú jegy pontosan mit takar, és biztosított-e az ülőhely.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








