Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most csütörtökön (2017.06.01).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Csütörtök reggel a Dunántúlon elszórtan előfordulhat egy-egy zápor, esetleg zivatar, máshol változóan, erősen felhős időre ébredhetünk. Az északias szél gyenge, mérsékelt marad. A minimum-hőmérséklet 12-18 fok között alakul. Napközben a keleti, északkeleti tájakon többórás napsütésre, csapadékmentes időre számíthatunk, máshol azonban az időnként megnövekvő gomolyfelhőkből lokálisan egy-egy zápor, délnyugaton akár zivatar is kialakulhat. Többfelé megélénkül az északi-északnyugati szél. A legmagasabb hőmérséklet 26 és 31 fok között alakul, de a záporokat, zivatarokat követően átmenetileg visszaeshet a hőmérséklet.
Péntek reggel az ország északkeleti harmadán derült, gyengén felhős időre ébredhetünk, a Dunántúlon azonban több lehet a felhő, és elszórtan egy-egy zápor sem kizárt. A légmozgás nem lesz jelentős. A minimum-hőmérséklet 10 és 17 fok között alakul.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Csütörtökön a keleti, északkeleti tájak kivételével több tájegységünk is találkozhatunk futó záporoktól, egy-egy zivatartól nedves, vizes, csúszós útszakaszokkal, zivatarok környezetében pedig hirtelen lecsökkenhet a látástávolság. Sokfelé élénk, zivatarok közelében erős lehet az északi-északnyugati szél, mely jelentősebben csökkentheti a járművek menetstabilitását. A napos időszakok alatt érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. Gyermekeinket, házi kedvenceinket ne hagyjuk a tűző napon álló zárt járműben! Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Csütörtökön nem lesz front térségünkben, javul közérzetünk, mérséklődnek a hidegfronti panaszok. A melegre érzékenyeknél azonban migrénes fejfájás, fáradékonyság, álmatlanság jelentkezhet. Figyeljünk oda a megfelelő folyadékbevitelre, ha lehet kerüljük a cukros üdítőket. 11 és 15 óra között a napos időszakokban nagyon erős lesz az UV-sugárzás, ezért gondoskodjunk bőrünk megfelelő védelméről, hiszen akár negyed óra alatt is leéghetünk!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








