Jelentős torlódások alakultak ki a hazai autópályákon a hosszú hétvége kezdete előtt.
A húsvéti rekord után sem lankad a magyarok utazási kedve, egy átlagos májusi hétvégéhez képest négyszer többen utaznak el a munka ünnepének hosszú hétvégéjén. Minden 4. vendég SZÉP-kártyával fedezi kikapcsolódását, a legtöbb vendég Budapestre, Gyulára és Egerbe utazik.
A Szallas.hu adatai szerint a fővárosi szállodák csaknem teltházzal üzemelnek a hétvégére, alig van már szabad hely. Igaz, a vendégek többsége külföldi Budapesten, a belföldiek körében a vidéki wellness-szállodák népszerűbbek.
A munka ünnepét sokan belföldi pihenéssel töltik, a foglalások jelentősebb része 2 éjszakára, 3 napra szól - mondta Mészáros Judit, a Szallas.hu marketing menedzsere. Az átlagos foglalási értekhez képest a SZÉP-kártyával fizetők 20 százalékkal többet, közel 47 000 forintot hajlandók áldozni a kikapcsolódásra.
Ezúttal egyébként a főváros vezeti az üdülési listát, amelyet Gyula, Eger és Pécs követ, Budapest mellett a történelmi és wellness-városok népszerűsége megrendíthetetlen.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


