Az európai időjárási mintázat jelentős átalakulás előtt áll, ami a Kárpát-medencében is éreztetheti hatását a következő napokban.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most csütörtökön (2017.04.06).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Csütörtök napközben még keleten, északkeleten alakulhatnak ki záporok, eközben viszont északnyugat felől felszakadozik a felhőzet, és egyre többfelé kisüt a nap. Az északnyugati szelet erős, viharos lökések kísérik majd. A legmagasabb hőmérséklet 9 és 15 fok között alakul.
Péntek reggelre megnövekszik a felhőzet, sokfelé beborul az ég, nyugaton, északnyugaton gyenge eső is kialakulhat. A Dunántúlon többfelé élénk, helyenként erős lökések kísérhetik az északnyugati szelet. A minimum-hőmérséklet 1 és 7 fok között alakul. Napközben a keleti tájak kivételével többfelé számíthatunk kisebb esőre, de jelentős mennyiségű csapadék nem várható. Élénk, erős lökések kísérik majd a nyugati-északnyugati szelet, de helyenként egy-egy viharos lökés is előfordulhat. A legmagasabb hőmérséklet 8 és 14 fok között alakul.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Csütörtök napközben a keleti, északkeleti tájakon találkozhatunk még esőtől, záporoktól vizes, csúszós utakkal. Az erős, viharos északnyugati széllökések jelentősen csökkenthetik a járművek menetstabilitását. A naposabb tájakon érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Csütörtökön hidegfronti hatás érvényesül, ezért az érzékenyek körében hasi- és izomgörcsök, görcsös panaszok, fejfájás jelentkezhet. A szeles idő miatt ingerlékenyebb, türelmetlenebbek lehetünk, romolhat hő- és komfortérzetünk. A naposabb tájakon élők hangulata viszont valamelyest javulhat. A változékony idő kedvez a kórokozók terjedésének, ezért erősítsük immunrendszerünket vitamindús táplálkozással!
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








