Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most csütörtökön (2016.09.15).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Csütörtök reggel kevés lesz a felhő fölöttünk, csapadékra nem kell számítani. Néhol ismét párássá válhat a levegő. A légmozgás nem lesz jelentős. Hajnalra 10 és 16 fok közé csökken a hőmérséklet. Napközben sok napsütésre számíthatunk kevés gomolyfelhővel, csapadék nem valószínű, legfeljebb egy-egy jelentéktelen zápor alakulhat ki. Északnyugaton megélénkül a délies szél. Délutánra 27 és 31 fok közé melegszik a levegő.
Pénteken még sokfelé kitart a napos-gomolyos, meleg, nyári idő, de az ország északnyugati harmadán már többfelé feltámad a délnyugati szél. Napközben legfeljebb néhol alakulhat ki gyenge zápor, majd késő estétől a Dunántúlon az erősen megnövekvő felhőzetből már egyre többfelé előfordulhatnak záporok, zivatarok.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Csütörtökön legfeljebb jelentéktelen futó zápor alakulhat ki néhol, napos, meleg idő várható. Vezetés közben érdemes lesz napszemüveget viselni. A hajnali, reggeli órákban néhol párafoltok eredményezhetnek korlátozott látási viszonyokat. Gyermekeinket, házi kedvenceinket ne hagyjuk a tűző napon álló zárt járműben. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Csütörtökön is marad a frontmentes nyári idő, érdemes minél több időt a szabad levegőn tölteni, a kedvező időjárási helyzetnek köszönhetően markáns hatások általában nem érik a szervezetet. Csupán a melegre fokozottan érzékenyek tapasztalhatnak enyhébb fejfájást, migrént, illetve koncentrálási problémák is felléphetnek. Reggel még hűvös lesz, jól variálható, réteges ruhát viseljünk!
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








