2025-ben is több tízezer olvasónk osztotta meg velünk véleményét a Pénzcentrum kutatásaiban.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most pénteken (2016.08.12).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Pénteken reggelre az országban mindenütt csökken a felhőzet, a középső és nyugati területeken derült égre ébredhetünk. Napközben hazánk nagy részén több órára kisüt a nap, csupán délután nyugaton, északnyugaton növekedhet meg a felhőzet, nyugaton egy-egy zápor előfordulhat. Másutt csak kevés felhő lehet az égen. Helyenként még élénk lehet a szél. Hajnalban hűvös lesz, mindössze 6-13 fok körüli értékekre számíthatunk, míg délután 20-25 fokot mérhetünk.
Szombaton a Dunántúlon és az északi, északkeleti tájakon növekedhet meg erősebben a felhőzet, délután a Dunántúlon kisebb csapadék előfordulhat. A hajnal hűvös lesz, 7-13 fokot mérhetünk majd mindössze, de délután már 24-28 fokig is emelkedhet a hőmérséklet.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Pénteken csapadék legfeljebb a nyugati határ mentén alakulhat ki délután, így ott átmenetileg vizessé, csúszóssá válhatnak az utak. Helyenként még élénk északi, északnyugati szél csökkentheti a járművek menetstabilitását. Sok napsütés ígérkezik, vezetés közben érdemes lesz napszemüveget viselni. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Pénteken fronthatás már nem érvényesül térségünkben. Többórás napsütés ígérkezik, mely javíthatja közérzetünket, koncentrációs képességünket. A hűvös hajnali órákban még felerősödhetnek a kopásos eredetű és ízületi bántalmak, napközben vérnyomás-ingadozás jelentkezhet. Ha tehetjük töltsünk minél több időt a szabadban!
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








