Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Egész évben erős a kereslet Budapest iránt a külföldiek körében, csak októberben volt érezhető egy kis megtorpanás - írja a Magyar Nemzet szerdai számában Kovács István, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének főtitkárára hivatkozva.
A Magyar Turizmus Zrt. rekordévként értékeli a 2015-ös évet az idelátogató turisták szempontjából; az év első felében a világátlag több mint négyszeresével, 17,5 százalékkal nőtt a Magyarországra érkező külföldi turisták száma. A zrt. szerint a Turisztikai Világszervezet jelentésében hasonló növekedést egyetlen közép-európai országban sem regisztráltak. Az év első tíz hónapjában a vendégszám nyolc, a vendégéjszakák száma hat százalékkal haladta meg a tavalyi értéket, Budapesten valamennyivel jobb ez az arány.
Kovács István, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének főtitkára a lapnak elmondta: a külföldi vendégek mintegy kétharmada a fővárosba érkezett az idén is. Nagyobb részük, közel 75-80 százalékuk szabadidős utazó, aki két-három éjszakára jön, városlátogatási céllal. A többiek üzleti megfontolásból utaznak, konferenciákon vesznek részt. A vidéki hotelekbe inkább gyógyászati céllal utaznak a turisták. A legnépszerűbb üdülőhelyek idén is Hajdúszoboszló, Siófok, Balatonfüred és Hévíz voltak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








