Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Elérte a tízmilliós utasforgalmat csütörtökön a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér, ennyi utast korábban egyetlen évben sem fogadott a ferihegyi légikikötő.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója a tízmilliomodik utas ünnepélyes köszöntésén azt mondta, tavaly 9 millió utasa volt a repülőtérnek, idén várhatóan 10,3 millió lesz, ami 13 százalékos bővülésnek felel meg.
Az előzetes becslések szerint a következő években a bővülési ráta 5-6 százalék lehet, amely még mindig jóval magasabb, mint a 2-3 százalékos átlagos uniós bővülési ráta. Jost Lammers szerint a 12 milliós utasforgalmat öt éven belül elérhetik, ehhez viszont bővíteni kell a repülőtér kapacitásait, amire már elfogadott tervekkel rendelkeznek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








