Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Felfújható vízi játékokat vizsgált a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH), összesen 33 féle termék tiltott lágyítószer tartalmát elemezve megállapították, hogy egy felfújható kenu játékban a megengedett határérték közel 500-szorosa volt egy lágyítószerből - közölte a hatóság.
A szúrópróbaszerűen mintavételezett termékek között vannak úszógumik (12), felfújható strandlabdák (15), illetve egyéb, felfújható állatfigurák és strandeszközök (5), továbbá egy strandszett is.
Kiemelik, a DBP, BBP és DEHP vegyületek ráadásul olyan, a reprodukcióra, a szexuális működésre, illetve termékenységre káros hatású vegyületeknek minősülnek, amelyekkel kapcsolatban az uniós szabályozás további szigorítást vezetett be. Az idén február 21-től tilos ilyen anyagokat forgalomba hozni és felhasználni bármely termékben - kivéve, ha azt külön kérelem alapján korábban engedélyezték.
Felhívták a figyelmet arra, hogy a tiltott lágyítószerek kizárólag kémiai műszeres vizsgálattal mutathatóak ki, ezért
Ha erre valamiért nincs mód, akkor az ilyen játékokat érdemes nem szájjal felfújni, hanem pumpát használni, mert így elkerülhető, hogy a termékekben esetlegesen előforduló lágyítószerek, a nyállal kioldódva a szervezetbe kerüljenek. A vizsgált termékek listája a hatóság honlapján olvasható.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








