A Budapest–Belgrád vasútvonal fejlesztésével összhangban változik a közlekedési rend.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) politikai államtitkára szerint a gyors közlekedést lehetővé tévő autópálya extraszolgáltatás az állam részéről, amiért az autósnak legalább egy képletes díjat kell fizetnie.
Fónagy János az M1 Ma reggel c. műsorában hétfő reggel azt mondta: nem vitatja az útdíjrendszer kiterjesztéséhez észrevételt tevők nagy része a kormány azon alapelvét, miszerint az országban a lehető legtöbb ember elérhető áron használhassa a gyors közlekedést lehetővé tévő autópályákat.
Hozzátette: egy-egy pályaszakasz besorolását vitatják, különösen ott, ahol nincs alternatív útvonal az autópályával szemben.
Az észrevételeik egy része átfedi egymást. Példaként említette: az államigazgatási határok és a gyorsforgalmi utak csomópontok rendszere nem szükségképp fedi egymást. Előfordul, hogy egy megye közigazgatási határától néhány kilométerre van egy-egy csomópont. Ésszerűnek tűnik az a javaslat, hogy az ilyen köztes szakaszokat akár egyik, akár a másik megyére érvényes matricával lehessen használni.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








