Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
A turisztikailag jelentős települések többsége nem emeli jövőre az idegenforgalmi adót, de néhány kivétel azért akad. Tapolca lehet a legdrágább, Debrecen pedig száz forinttal többet kérne a vendégeitől - írja a Világgazdaság.
Bár az önkormányzati képviselő testületeknek még van néhány napjuk arra, hogy döntsenek a helyi adókról, a lap által megnézett előterjesztések és döntések alapján úgy tűnik: 2015-ben Tapolcán lesz a legmagasabb az idegenforgalmi adó mértéke. Több településen, így Tapolcán is az a fő indoka az adóemelésnek, hogy az ellentétben a többi helyi adóval, nem a helyi lakosokat terhelné.
Jelentős csábítás lehet az emelésre, hogy a törvény 2015-re 505 forintban határozta meg az idegenforgalmi adó maximumát. Budapest mellett főleg a balatoni települések költségvetésében játszik kiemelkedő szerepet az idegenforgalmi adó. Hévízen már biztos, hogy 2015-ben is 450 forint marad a teher.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








