A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Kettészakadt a fürdők mezőnye: a helyi jelentőségűek az időjárás miatt rossz szezont zártak, a nagyobb kapacitású, fedett fürdők viszont növelték árbevételüket - írja a Világgazdaság.
Megsínylették a júliusi és az augusztusi rossz időjárást a fürdők. A nyári szezon előtt még úgy kalkulált a Magyar Fürdőszövetség, hogy a hazai fürdők árbevétele a 40 milliárd forintot is elérheti az év első nyolc hónapjában, az időjárás azonban közbeszólt, így végül csak a 35 milliárd forintos szintet sikerült megközelíteni. A bevételek döntő hányadát azonban így is a nyári hónapok hozták.
Főleg a kisebb, helyi közönséget kiszolgáló, szabadtéri és kevésbé fejlett turisztikai régióban lévő létesítményeknek romlott az eredményük: a 10 százalékos belépőszám-csökkenés árbevételben mintegy 3 százalékos visszaesést jelent. A nagyobb és fedett fürdők árbevétele viszont átlagosan 8 százalékkal nőtt nyáron, a vendégek száma pedig 3,9 százalékkal.
Tavaly a fürdőüzemeltető társaságok 38,5 milliárd forint nettó árbevételt értek el, melyből 22,3 milliárd forintot tett ki a fürdőszolgáltatások értéke.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







