A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Nyárias meleg és eső: az elkövetkező napo időjárása így alakul.
Csütörtökön az ország északkeleti felén már sok napsütésre számíthatunk, egy-egy zápor, gyenge eső még főként a délnyugati, nyugati tájakon alakulhat ki. A légmozgás sokfelé élénk, erős marad. Az enyhe hajnalt követően napközben 23-30°C-ig melegszik a levegő, nyugaton és délen lehet még gyengébb a felmelegedés.
Pénteken az északi, északkeleti tájakon többfelé már derült időre ébredhetünk. Jelentősen nem hűl le hajnalra a levegő, általában 15-19 fokra számíthatunk. Csapadékra a délnyugati tájakon lehet számítani, majd napközben a Dunántúlon és délen ismét kialakulhatnak záporok, helyenként zivatarok. A légmozgás még főként az északkeleti és délnyugati megyékben lehet élénk. Enyhe lesz a hajnal, délután pedig 20 és 28 fok közötti értékekre van kilátás.
További részletek a Pénzcentrum időjárás aloldalán.
Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy ebben az időszakban tetőzik a parlagfű pollenkoncentrációja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








