A Linkedinen jelentették be az örömhírt, hogy a Time Out Market, a világ számos nagyvárosában már bizonyított gasztro piac hamarosan megérkezik Magyarországra.
Július végén jelentősen kevesebb vendég érkezett a román és a horvát tengerpartra mint tavaly ilyenkor.
Július utolsó hétvégéjét 95 ezer vendég töltötte a román tengerparton, ami csúcsot jelent az idei szezonban - azonban tavaly ilyenkor a látogatók száma 165 ezer volt. A szakértői becslések szerint a május-szeptemberi időszakban mintegy 1 millió vendéggel lehet számolni, ami 20 százalékkal kevesebb a 2013-asnál.
Ebben a rossz idő és a gyenge szolgáltatások mellett annak is szerepe van, hogy a románok a sajátjuknál szívesebben nyaralnak a görög és a török tengerparton. Azonban nemcsak a tengerpart gyengélkedik: külföldiek 3,4 millió vendégéjszakát töltöttek tavaly Romániában, míg Magyarországon 12 milliót, Bulgáriában 14,3 milliót.
A horvát idegenforgalom se fogja teljesíteni idei tervét, pedig ez adja az ország bruttó hazai termékének 15 százalékát - írta a Balkan Insight. Bár a hivatalos adatokat júliusról még nem adták ki, a részeredmények kiábrándítóak.
Az erős tavaszi kezdés után, amikor 6,6 százalékkal nőtt a beutazások száma, bár a dalmát tengerpart egyes városaiban, mint Zadar, Split és Dubrovnik erősebb volt a nyári forgalom, más, hagyományosan népszerű körzetekben 10-14 százalékkal csökkent. Különösen meglepő, hogy visszaesés sújtja Isztriát és Kvarnert. Itt is a rossz időt és az idegenforgalmi struktúra és kínálat hiányosságait teszik felelőssé a jelenségért.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására
- Búcsúzni kényszerült az épp csak visszatérő Nadal