Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Az Országos Környezetegészségügyi Intézet előrejelzése szerint a hidegfront hatására csak átmenetileg, de csökken a levegőben lévő virágpor mennyisége - közölte az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat (ÁNTSZ).
Ezzel együtt - mint kiemelték - a pázsitfüvek virágporának mennyisége helyenként nagyon magas is lehet. A kültéri allergén gombák koncentrációja jellemzően a közepes tartományban marad, de helyenként elérheti a magas, sőt a nagyon magas szintet is.
A pázsitfűfélék pollenkoncentrációja jellemzően a közepes-magas, a csalánféléké a közepes, az útifűé és a hársfáé pedig az alacsony-közepes tartományban alakul a hétvégén. A lórom pollenje, illetve a kevésbé jelentős allergének közül a szelídgesztenye és a bálványfa virágpora jellemzően csak alacsony koncentrációban van jelen a levegőben.
Emellett elkezdődött a libatopfélék és a kender virágzása is, virágporukból azonban egyelőre csak egy-egy szem fordul elő a levegőben, pollenkoncentrációjuk a héten még várhatóan alacsony marad, nem éri el a tüneteket okozó szintet - írta az ÁNTSZ.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








