Az osztrák síterepek napijegy árai új rekordot értek el, egyes prémium helyszíneken már 80 euró feletti összegeket kell fizetni.
A felmérések szerint a magyar háztartások 40 százaléka tervez utazást a 2013-as főszezonban, 3,9 százalékponttal több, mint egy évvel korábban; a többség belföldi pihenést tervez, az úti célok közül továbbra is a Balaton a kedvenc, a második helyen Észak-Magyarország áll. A Pénzcentrum.hu most olvasóit kérdezi: mennyiért és hol nyaralnak?
Az állami tulajdonú nemzeti turisztikai marketingszervezet, a Magyar Turizmus Zrt. felmérése szerint folyamatosan nő a belföldi utazások szerepe, idén az utazni készülők 71,2 százaléka tervez belföldi utazást, ezen belül 59,1 százalék csak belföldit, 28,8 százalék csak külföldit, 12,1 százalék pedig mindkettőt.
A legnépszerűbb nyári úti cél továbbra is a Balaton (21,4 százalék), a második helyen (7,9 százalék) Észak-Magyarország áll, míg Horvátország csak a harmadik helyet (5,7 százalék) foglalja el az idei főszezoni úti célok között.
A külföldi utazások legnépszerűbb úti célja Horvátország, Románia és Olaszország.
A 2013-as főszezonban a belföldi utazást tervező háztartások átlagosan mintegy 87 ezer forintot szánnak belföldi utazásra. A belföldi utazások átlagos hossza a tervek szerint 4,83 éjszaka lesz, s az utazások kétharmadában fizetős szálláshelyet terveznek igénybe venni.
Az idei évben 7 hosszú hétvége van a tavalyi 12-vel szemben, ezeket a tervek szerint több mint 12 százalék használja ki átlagosan 3,8 éjszakás utazásra, amelyeket közel 50 százalékban fizető-vendéglátó helyeken töltenek el, 76,7 százalékban belföldön.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








