Három szép emlékért cserébe féláron kaphatunk hetijegyet a jubileumi Szigetre. Az akció július 15-e után is tart azoknak, akiknek már van névre szóló OTP PayPass kártyájuk - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t az OTP Bank.
A 20. jubileumi Szigetre július 15-e után is féláron vásárolhatnak hetijegyet a hűséges fesztiválozók. Ehhez nem kell többet tenni, mint az akció hivatalos honlapján feltölteni emlékeket - ezek lehetnek fotók, történetek, korábbi szigetes karszalagok -, amelyek bizonyítják, hogy korábban legalább 3 különböző évben jártak a Sziget Fesztiválon, valamint rendelkezniük kell névre szóló OTP Maestro vagy MasterCard PayPass kártyával.
A félárú kedvezménnyel az ottalvós hetijegy esetében 31.500 forintot lehet spórolni, míg a hazamenős bérlettel 27.500 forintot. A kedvezményes hetijegy megvásárlását a sikeres emlékbizonyítást visszaigazoló, kedvezményre jogosító, úgynevezett promóciós kóddal tehetik meg a hűséges fesztiválozók. Ahhoz pedig, hogy a karszalag ténylegesen a látogató kezére kerüljön, a karszalag átvételekor a promóciós kódot tartalmazó voucheren kívül be kell mutatnia a saját névre szóló OTP Maestro© vagy MasterCard PayPass kártyáját és egy, a személyazonosságát igazoló fényképes okmányt. Fontos tudni, hogy a kedvezményes jegy nem átruházható, az ugyanis a szalag kiadásakor azonnal a fesztiválozó csuklójára kerül.
A korábban megszokott fesztiválos fizetés mellett most a PayPass fizetőeszközökkel is lehet fizetni a Sziget nyári fesztiváljain.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







