Három szép emlékért cserébe féláron kaphatunk hetijegyet a jubileumi Szigetre. Az akció július 15-e után is tart azoknak, akiknek már van névre szóló OTP PayPass kártyájuk - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t az OTP Bank.
A 20. jubileumi Szigetre július 15-e után is féláron vásárolhatnak hetijegyet a hűséges fesztiválozók. Ehhez nem kell többet tenni, mint az akció hivatalos honlapján feltölteni emlékeket - ezek lehetnek fotók, történetek, korábbi szigetes karszalagok -, amelyek bizonyítják, hogy korábban legalább 3 különböző évben jártak a Sziget Fesztiválon, valamint rendelkezniük kell névre szóló OTP Maestro vagy MasterCard PayPass kártyával.
A félárú kedvezménnyel az ottalvós hetijegy esetében 31.500 forintot lehet spórolni, míg a hazamenős bérlettel 27.500 forintot. A kedvezményes hetijegy megvásárlását a sikeres emlékbizonyítást visszaigazoló, kedvezményre jogosító, úgynevezett promóciós kóddal tehetik meg a hűséges fesztiválozók. Ahhoz pedig, hogy a karszalag ténylegesen a látogató kezére kerüljön, a karszalag átvételekor a promóciós kódot tartalmazó voucheren kívül be kell mutatnia a saját névre szóló OTP Maestro© vagy MasterCard PayPass kártyáját és egy, a személyazonosságát igazoló fényképes okmányt. Fontos tudni, hogy a kedvezményes jegy nem átruházható, az ugyanis a szalag kiadásakor azonnal a fesztiválozó csuklójára kerül.
A korábban megszokott fesztiválos fizetés mellett most a PayPass fizetőeszközökkel is lehet fizetni a Sziget nyári fesztiváljain.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml