A Ford és a General Motors szinte egyszerre jelentette be, hogy biztosítékot nyújtanak azoknak, akik állásuk miatt nem tudják fizetni autójuk törlesztőrészletét.
Az idén az Egyesült Államokban a várakozások szerint alig 9 millió új gépjármű talál majd gazdára. Összehasonlításképp: az utóbbi években átlagos 16-17 millió gépjárművet értékesítettek. A beszűkült piacon öldöklő harc folyik a vevőkért, a kereskedők mindent kitalálnak, hogy eladjanak egy-egy autót.
A General Motors és a Ford ezért igyekszik minél hangzatosabb akciókkal megnyerni magának a vevőket. A Hyundai példáját követve mindkét cég úgy döntött, biztosítékot vállal azon vevői részére, akik elvesztették állásukat, ezért nem tudják fizetni a törlesztőrészleteket. A GM 500, a Ford 700 dollárt vállal fel havonta.
Az autóipar fellendítésére számtalan ötlet született már. Maga az elnök, Barack Obama is előállt olyan ötletekkel, melyek szerint támogatást kell nyújtani az autógyártóknak, ezzel is autóvásárlásra ösztönözve azokat, akik jelenleg azért nem vesznek új járművet, mert félnek, hogy csődbe mennek a gyártók. Szintén előkerült az adóvisszatérítés ötlete mindazok számára, akik régi autójukat energiatakarékos újra cserélik. Hasonló módszerrel sikerült már fellendíteni az autóeladásokat Németországban és Szlovákiában, az Egyesült Államokban azonban még hezitál a kongresszus, hiszen az amúgy is túlterhelt költségvetés kiadási oldalát újabb milliárdokkal dobná meg az ötlet.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








