Érdekes kutatást tett közzé a uSwitch.com, mely azt vizsgálta, hogy Nagy-Britannia 10 legkedveltebb autómodellje mennyit veszít értékéből közvetlenül az újonnan történő megvásárlást követően. Az eredmények alapján elgondolkodtató, hogy megéri-e új autót vásárolni, bár a legtöbben ezt korántsem befektetési céllal teszik.
A 10-es listából kiindulva az újautó vásárlók az első évben átlagosan 6124 fontot veszítenek, a legtöbb modellnél azonban az értékcsökkenés csak az első 12 hónap után gyorsul fel igazán. A vásárlás utáni első 4 évben átlagosan 9800 font a veszteség a vizsgált autókra vetítve.
A legrosszabbul ebből a szempontból a Vectra 1,9 CDTI teljesít, mely már az első évben 58%-kal értékelődik le, a negyedik év végére pedig eredeti értékének 75%-át elveszti. A lista másik végpontját a BMW 325d SE Coupe jelenti, mely az első évben csak 25, négy év alatt pedig 56%-ot veszít értékéből.
Az, hogy egy adott autó mennyire értékálló függ a modell népszerűségétől, attól hogy mennyit gyártottak belőle és a márka fogyasztók által érzékelt minőségétől.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








