Ahogy a pénzügyi szolgáltatások egyre mélyebben beágyazódnak a digitális térbe, úgy nő a bűnözői módszereknek a száma és kifinomultsága is.
A Google anyavállalata, az Alphabet kedden bejelentette, hogy 32 milliárd dollárért megvásárolja a Wiz kiberbiztonsági startup céget.
"Manapság a felhőalapú szolgáltatásokat választó vállalatok és kormányok még biztonságosabb megoldásokat keresnek, és több lehetőséget szeretnének a felhőszolgáltatók választása terén" - közölte Sundar Pichai, a Google vezérigazgatója a döntéshez fűzött nyilatkozatában. Hozzátette, hogy a Google Cloud és a Wiz felgyorsítja a felhőbiztonság javítását és a több felhő együttes használatának lehetőségét.
A cég közlése szerint a tranzakció célja az volt, hogy növelje az Alphabet jelenlétét a felhőalapú számítástechnikai piacon, amelyet jelenleg az Amazon és a Microsoft vezet. A tranzakció lezárultával a Wiz csatlakozik a Google Cloudhoz.
A New York-i székhelyű Wiz egy négy éve működő startup, amely olyan biztonsági eszközöket készít, amelyekkel a távoli adatközpontokban tárolt információkat lehet megvédeni a behatolóktól. A Google már egy ideje kiszemelte magának a startupot, és hétfő éjjel 30 milliárd dolláros ajánlatot tett. A most bejelentett végleges vételár jóval meghaladja a startup által tavaly júliusban elutasított 23 milliárd dolláros ajánlatot.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








