Elővarázsolhatod a mesterséges intelligencia rejtett funkcióid, ha megfogadod ezeket a tanácsokat.

A Microsoft bejelentette, hogy májustól megszünteti a Skype szolgáltatást, amely a 2000-es évek közepén még a legnépszerűbb internetes kommunikációs platform volt. A felhasználók a Microsoft Teams ingyenes verzióját használhatják majd helyette- közölte a CNN.
A Microsoft 14 évvel azután döntött a Skype leállítása mellett, hogy 8,5 milliárd dollárért felvásárolta a szolgáltatást, ami akkoriban a vállalat legnagyobb akvizíciója volt. A Skype-ot később integrálták a Microsoft más termékeibe, például az Office-ba és a Windows Phone mobil operációs rendszerbe.
Jeff Teper, a Microsoft 365 kollaborációs alkalmazások és platformok elnöke blogjában méltatta a Skype szerepét a modern kommunikáció alakításában, és hangsúlyozta, hogy a Teams új lehetőségeket kínál majd a felhasználóknak.
A Skype népszerűsége az utóbbi években jelentősen csökkent, annak ellenére, hogy a pandémia idején más hasonló szolgáltatások, mint a Zoom, a Google Meet és a Cisco Webex jelentős növekedést értek el. A platform az elmúlt évtizedben komoly versennyel szembesült olyan alkalmazások részéről, mint az Apple FaceTime és a Meta WhatsApp. Emellett a Microsoft jelentős erőforrásokat fektetett a Teams fejlesztésébe, amely hasonló szolgáltatásokat kínál.
A Skype 2003-ban indult Észtországban, és gyorsan népszerűvé vált az ingyenes nemzetközi hívások lehetősége miatt, ami jelentős előnyt jelentett akkor, amikor a hagyományos nemzetközi telefonhívások még drágák voltak. A szolgáltatást 2005-ben az eBay vásárolta meg 2,6 milliárd dollárért, azonban ez a partnerség nem bizonyult sikeresnek. Az eBay 2009-ben 1,9 milliárd dollárért értékesítette 65%-os részesedését egy befektetői csoportnak, mielőtt 2011-ben a Microsoft megvásárolta a platformot.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


