A programozó szerint az oldal üzemeltetői nem értesítették a felhasználókat az adatszivárgásról.

Az Apple pénteken kezdte meg legújabb, költséghatékony okostelefonjának előértékesítését a kulcsfontosságú piacokon, különös tekintettel az olyan árérzékeny vásárlókra, mint a kínai és indiai felhasználók- számolt be a CNN.
Az 599 dolláros áron kínált, mesterséges intelligenciával felszerelt iPhone 16e bemutatása ugyanabban a héten történt, amikor kínai riválisa, a Huawei egy ritka külföldi eseményen mutatta be zászlóshajó háromrétű telefonját. Összehasonlításképpen az iPhone 16 alapára 799 dollár.
Az elemzők szerint a középkategóriás árazási stratégia és a vártnál korábbi megjelenés az Apple azon törekvését tükrözi, hogy növelje részesedését az alsóbb piaci szegmensekben. Az új készülék az SE sorozatot váltja, és ez az Apple első, alacsonyabb árfekvésű modellje 2022 óta.
A Counterpoint Research piacelemző cég vezető elemzője, Archie Zhang szerint a 16e jelentős előrelépés az SE-hez képest, és jobban illeszkedik a felső-középkategóriás szegmens piaci igényeihez, azonban Kínában rendkívül erős a verseny, különösen ebben az árkategóriában.
Az Apple második legnagyobb piacán, Kínában a hazai óriás Huawei látványos visszatérést produkált, miután 2019 óta amerikai szankciókat sújtották. A Canalys piackutató cég adatai szerint a Huawei tavaly 16%-os piaci részesedéssel megelőzte az Apple 15%-át, míg 2023-ban az Apple még kényelmesen vezetett 19%-kal a Huawei 12%-ával szemben.
Az Apple tavaly vezette be Apple Intelligence szolgáltatását, amelyet eddig csak korlátozott számú angol nyelvű piacon tett elérhetővé, köztük az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Kanadában és Ausztráliában. A kínai tech óriás Alibaba a múlt héten bejelentette, hogy az Apple őket választotta kínai AI szolgáltatásainak bevezetéséhez, bár a megjelenés időpontja még nem ismert.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel (és 100 ezer forint jóváírással) a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank 69 937 forintos törlesztőt (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az Apple globálisan is egyre nehezebb helyzetben van az új ügyfelek megszerzésében. Okostelefon-eladásai 2022 óta csökkennek, és globális szállítási részesedése 19,3%-ról 18,2%-ra esett vissza tavaly a Counterpoint Research szerint.
A Huawei kedden mutatta be háromrétű okostelefonját, a Mate XT-t a malajziai fővárosban, ami az egyik legnagyobb külföldi okostelefon bemutatója volt azóta, hogy 2019-ben Donald Trump elnök exportkorlátozásokat vezetett be velük szemben. A világ első kereskedelmi forgalomba került háromrétű telefonja, amely két zsanér mentén hajtható és táblagépként nyitható ki, először Kínában debütált szeptemberben, órákkal az iPhone 16 bemutatása után.
Bár a Huawei külföldi jelenléte szimbolikus jelentőségű és újjáéledésének újabb jele, a külföldi telefonértékesítései valószínűleg nem fognak az égbe szökni a közeljövőben, mivel hazai chipgyártóra támaszkodik a fejlett félvezetők terén, amely az amerikai korlátozások miatt küzd a termelés növelésével.

Úgy veszik ezeket a telefonokat a magyarok, mint a cukrot: miért kell minenkinek pont ez a készülék?
Friss értékesítési adatok szerint a magyar vásárlók továbbra is a páratlan sorszámú iPhone-modellek iránt mutatnak nagyobb érdeklődést.

-
AI és a magyar munkaerőpiac: kit hoz előnybe, és kit sodor partvonalra?
Sólyom Balázst, a Trendency Zrt. adatüzletágának vezetőjét kérdeztük.
-
Most kiderül, hogy mennyire AI-ready a hazai kkv szektor – Töltsd ki a kérdőívet!
A kérdőív kitöltése 5 perc.
-
Készpénz helyett digitális: így fizet ma Magyarország - videó
2024-ben az elektronikus tranzakciók száma pedig meghaladta a 2,5 milliárdot.
-
Új korszakot indít a Lidl (x)
Húsz év alatt a Lidl Magyarországon nemcsak piacvezető élelmiszerlánccá vált, hanem olyan közösségi szereplővé is


