Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Egyre több magyar használ okostelefont, a csúcskategória helyett azonban a legtöbben a középkategóriából szemezgetnek. Kommentár nélkül, ABC-sorrendben mutatjuk a legjobbakat.
Egy friss kutatás szerint az okostelefonok dinamikus terjedése továbbra is megállíthatatlan: mára a felnőtt magyar lakosság egyharmada, azaz 3,3 millió fő használ ilyen eszközt. A legtöbben persze a csúcsmodellek közül választanának, a többség viszont a középkategóriás - 50-100 ezer forint közötti - készülékekkel kénytelen beérni.
Ez természetesen nem jelenti azt, hogy ezek a típusok annyira vállalhatatlanok lennének; némi kompromisszummal ezek között is könnyedén találhatunk az igényeinknek abszolút megfelelő darabot. És akkor az ár-érték arányról már nem is beszéltünk. Kommentár nélkül, ABC-sorrendben mutatjuk a legjobbakat; elsőként a legújabb középkategóriás készülékeket, majd a régebbi - ma már az 50-100 ezer forintos árkategóriában mozgó - csúcsgépeket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








