Majka csütörtökön írta meg a Facebook-oldalán, hogy szerdán késő este a rendőrök ittas vezetés miatt megállították.
A Pamkutya, vagyis Osbáth Norbert és Márk, a YouTube egyik legismertebb magyar duója, 2026 tavaszán négy teltházas koncerttel ünnepli meg 15 éves pályafutását. A srácok a YouTube-on paródiáikkal és saját dalaikkal váltak népszerűvé, most pedig először mutatják meg élőben magukat.
A koncertsorozat március 13-án kezdődik az MVM Dome-ban, és már az első jegyértékesítés során rekordsebességgel fogytak el a belépők. A nagy érdeklődésre válaszul a srácok gyorsan bejelentették a második koncertet, március 14-ére, amely szintén pillanatok alatt teltházas lett. A harmadik koncert március 15-én zajlik, és az összes jegy ismét elfogyott. A negyedik koncert március 17-én kerül megrendezésre, és szintén teltházas lesz.
Újabb három koncert és elképesztő jegyárak
A folyamatosan növekvő keresletre reagálva a Pamkutya bejelentette, hogy április 10-én, 11-én és 13-án újabb három koncertet tartanak az MVM Dome-ban. A jegyértékesítés szeptember 26-án, pénteken 14:00-kor indult, és a jegyek ismét gyorsan elkeltek.
A Ticketswap oldal szerint még így is rengetegen vannak, akik szeretnének jegyhez jutni. Akad olyan személy, aki 8 darab jegyet kínál 100 ezer forintért (eredetileg 20 ezer forintos jegyért cserébe), de más hirdetési oldalakon is találni 60-80 ezres jegyárakat.
A Pamkutya ígérete szerint a koncerteken előadják a legtöbb paródiájukat és saját számaikat, így egész estés programra számíthatnak a nézők.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








