Eddie Hearn, Anthony Joshua menedzsere elismerte, hogy a Jake Paul elleni meccs szakmai szempontból szinte védhetetlen, és ő maga is őrültségnek tartja az összecsapást.
Hiteles forrásból, egy milliárdostól tudhattuk meg a TikTokon, hogy vajon lehet-e a pénzen boldogságot venni.
Jákob Zolitól, a magyar műkörömpiac királyától amúgy sem állnak távol az őszinte, sokszor érzelmes pillanatok, ezúttal azonban arról beszélt nagyon nyíltan, hogy vajon a pénz kit hogyan változtat meg - és ebbe személyes példát is hozott.
A milliárdos vállalkozó saját TikTok oldalán indított el egy új sorozatot, ahol a kamera mögött ülő ismerőse azt a kérdést tette fel naki: vajon boldogít-e a pénz? Erre máris egy őszinte választ adott: szerinte egyénenként változik ez minden embernél.
@jakob.zoli ♬ eredeti hang - Jákob Zoli
Van, akit boldogít, van, akit nem. Sőt, a legtöbb embert csak elrontja. Valamilyen szinten engem is elrontott a pénz, de én megtaláltam azt a módját a pénzzel való bánásnak, hogy ne rontson rajtam, hanem javítson
- fogalmazott Jákob Zoli. Ezután azt a kérdést kapta, hogy de vajon a pénzért megvásárolható-e a boldogság.
Hogy lehetne venni? Ez vicc. Sokan azt hiszik, igen, de amikor elérik, hogy a pénzzel megjön a boldogság, rájönnek, hogy ez nem az, amit kerestek. Ez teljesen más. Ez a kivagyiságról szól, hogy nekem több van, mint másnak. Egyébként ez nem hiba, ez egy emberi természetből adódó dolog. Én is így kezdtem annak idején: én is vettem márkásabb ruhákat, még most is veszek márkás autót, de már nem azért, mint annak idején az első Ferrarimat
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- mondta a milliárdos a mindenkit érdeklő kérdésre. Így viszont adta magát az is: akkor ha valaki megveszi a Ferrarit, attól sem lesz boldog?
Nem a Ferrari boldogít, hanem az, amit a Ferrarival mondjuk meg tudok csinálni. Például, hogyha örömet tudok vele okozni gyerekeknek, na az volt a ritka
- zárta gondolatait Jákob Zoltán.
Korábban írtumk arról, hogy bár Lamborghini vásárlását is tervezte a körömkirály, végül ehelyett is Ferrarit vett - a luxusautó pedig a válogatott csapatkapitányához, Szoboszlai Dominikhoz került.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








