Egy 2008-ban devizaalapú autóhitelt felvevő ügyfél nyert a Merkantil Bank ellen a mosonmagyaróvári bíróságon.
Őrült árak a 2025-ös Sziget fesztiválon: 1730 a sör, 2690 egy szelet pizza, 12 ezer egy hamburger
Ma kezdődik a 2025-ös Sziget Fesztivál, és rögtön a nyitónapon felmértük a büfék árait. A Hajógyári-szigeten idén sem olcsó a fesztiválozás: egy korsó sörért 1730 forintot, egy szelet pizzáért 2690-et, egy Aperol Spritzért pedig 3990-et kell fizetni. A street food kínálat széles, de az árak magasak: a BBQ marhatál 6990 forint, a klasszikus hamburger 4200, a vegán pad thai 4200 forint. Aki a Szigeten szeretne ebédelni vagy vacsorázni, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia – mi végigjártuk a standokat, és tételesen dokumentáltuk, mennyibe kerül idén az étel és ital.
Ma rajtolt el a 2025-ös Sziget Fesztivál, és mi rögtön a nyitónapon kilátogattunk a Hajógyári-szigetre, hogy saját szemünkkel (és objektívünkkel) nézzük meg, hogyan alakulnak idén az árak a büféknél. A fesztiválozás élménye egyre inkább túlmutat a koncerteken: legalább ennyire izgalmas kérdés, hogy mit eszünk-iszunk, és mennyiért.
A standok között sétálva dokumentáltuk, milyen költségekkel kell számolnia annak, aki a fesztiválon szeretne ebédelni, vacsorázni vagy épp csak meginna egy sört két koncert között.
Az árakat, ételeket, italokat végigfotóztuk, hogy ne csak elmondani tudjuk, mennyibe kerül idén a fesztivál gasztronómiai élménye, hanem meg is tudjuk mutatni. A képek alapján most végigvesszük a leggyakoribb ételek és italok árait.
Ahogy az várható volt, az idei Sziget Fesztiválon sem a pénztárcabarát italárak dominálnak. A hivatalos árlista szerint egy fél literes ásványvíz 1090 forintba kerül, míg egy doboz Red Bullért 1690 forintot kell fizetni. A jeges teák ára 1390 forintba kerül.
Aki erősebb italra vágyik, annak mélyebben kell a zsebébe nyúlnia: egy 4 cl-es rövidital, például vodka vagy rum, 2390–4690 forint körül kapható. A long drinkek, mint például a gin-tonik vagy Bacardi-cola, 3300–3500 forintba kerülnek. A repohár 400 forint.
A fesztiválsör idén is a Dreher – ebből többféle változat kapható, csapolva és dobozos verzióban is. Egy korsó (0,5 l) csapolt Dreher Goldért 1730 forintot kell fizetni, míg a dobozos Classic ára 1930 forint. Fél liter üdítő 1390 forint, egy deci bor 850 forint. Aperol Spritz 3990 forint. A presszó kávé 1300, az americano 1550, capuccino 1750, jeges kávé 2400 forintba kerül. Limonádé 2000 forint.
Enni is kell!
Az idei évben is rengeteg food truck, street food stand és nemzetközi konyha képviselteti magát a fesztivál területén: van itt minden a klasszikus hamburgertől a vietnámi tésztáig, a vegán burritótól a BBQ combig. Mi körbejártuk a kajaszekciókat, és dokumentáltuk, milyen kínálatból választhat az, aki nem otthonról hozott szendviccsel próbál túlélni hat napot. Nézzük mit lehet enni:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- egy szelet pizza: 2690 forint
- smash burget: 3990 forint
- gyros: 4000 - 4600 forint
- grill kolbász+sült krumpli+coleslow saláta: 4990 forint
- rántott szelet+sült krumpli+coleslow saláta: 4790 forint
- rántott sajt+sült krumpli: 3990 forint
Kint van a Smokey Monkey is, a szendvicsei közül a BBQ Pulled pork 3990, a csirkés 4990, a kolbászos 4200 forint. A BBQ oldalas tál 5990 forint, a BBQ marha tál 6990 forint. A felvidéki kemencés lepény 3700 forint.
A fokhagymás lángos 2500 forint, a sajtos-tejfölös 3500 forintba kerül, de lehet kérni nutellával is, 4000-ért. Ugyanitt a sült kolbász 5800, a saslik szintén ennyi, 2 szelet csirkemell 3500 forint, 1 szelet kenyér 300 forint. De van gyros pitában 4200 forintért is, óriáspalacsinta 3500-4000 forintért.
Természetesen hamburger is van, a classic 4200 forint, baconnel 4600, camembert sajttal 5700, a Texas Bill fantázianevű "emeletes" burger 12 ezer forintba kerül. Ezekhez egy adag sült krumpli 1500 forint.
Lecsó kenyérrel 3500 forint, gulyásleves szintén 3500 forint. A vegánokra is gondoltak, nekik a pad thai 4200 forint, a falafeltál és a görög tál szintén.
Címlapkép: Pénzcentrum
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








