Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2025/51. heti, pénteki nyerőszámait, de nem volt telitalálat.
Egy TikTok-felhasználó úgy döntött, kinyit egy több mint 30 éve gyártott csokoládét – és bár a szelet meglepően jó állapotban maradt, a szagélmény már korántsem volt ilyen kellemes. A videó készítője öklendezéssel, másnap pedig torokfájással és égő orrjáratokkal fizetett a nosztalgiáért. A furcsa kísérlet pillanatok alatt vírusként terjedt a platformon.
Egy brit TikTok-felhasználó nosztalgiából (vagy puszta őrültségből?) kinyitott egy 1992/93-as csokoládét, és a reakcióját látva biztosak lehetünk benne: ez nem volt a legédesebb ötlet.
A videóban – ami gyorsan kezdett terjedni a platformon – a készítő döbbenten mutatja meg, hogy a több mint három évtizedes csokiszelet meglepő módon megőrizte eredeti formáját, legalábbis kívülről. A nosztalgia viszont itt véget is ért: „Amint kinyitottam, öklendezni támadt kedvem” – írja a posztban, hozzátéve, hogy másnapra fájó torokkal és égető orrjáratokkal ébredt.
@vintage_style20 ♬ Teddy Bears Picnic - Henry Hall
Bár a csokit végül nem ette meg, a szagélmény is bőven elég volt ahhoz, hogy fizikai reakciót váltson ki. „Látjátok, mit meg nem teszek értetek?” – viccelődött a videóban, amit azóta több tízezren láttak.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A közösségi média új trendjei egyre gyakrabban hoznak felszínre bizarr, időutazás-jellegű tartalmakat: régi ételek, italok, játékok bontogatása gyakran nosztalgiát, de néha undort is kivált. Az viszont biztos, hogy a TikTok nézői imádják az ilyen „nem szabadna, de megnézem” típusú videókat.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








