A vármegyeszékhelyek rádiói az országos elérésű adók szorításában is a hazai médiapiac meghatározó, versenyképes szereplői tudtak maradni.

Matt Terry egy interjúban nyíltan vállalta melegségét. A brit X-Faktor korábbi nyertese egyúttal arról is vallott, hogy miért titkolta éveken át a szexuális identitását, és hogy mikor döntötte el, többé nem akar másnak látszani.
Matt Terry, a brit X-Faktor 13. szériájának győztese nyilvánosan vállalta melegségét. A 30 éves énekes, aki 2016-ban diadalmaskodott a dalversenyen, hosszú ideig titkolózott szexuális orientációja kapcsán, a spekulációk miatt nagy stressz alatt élt, még közeli barátai és családtagjai előtt sem merte bevallani az igazat.
A Gay Times magazinnak adott interjúban ugyanakkor leszögezte, büszke a szexualitására, és már nem fél. Hozzátette, egy új dal és videoklip segítségével szeretné világossá tenni álláspontját az identitásával kapcsolatban, tudatva az emberekkel, hogy korábban miért nem volt képes nyíltan élni.
A popsztár az interjúban arról is beszélt, hogy karrierje során próbált olyanná válni, amilyennek mások látni akarták. Ez magában foglalta azt is, hogy bizonyos művészekhez hasonló imázst kellett magára erőltetnie. "A padlóról kellett újjáépítenem magam" - mondta arról az időszakról, amikor önbizalma mélypontra süllyedt és képtelen volt a saját tükörképével szembenézni. Elmondása szerint teljesen elvesztette önazonosságát és önértékelési problémákkal küzdött. Úgy érezte, minden áron meg kell változnia ahhoz, hogy sikeres legyen a zeneiparban. Ugyanakkor ezzel csak a főnökeinek igyekezett megfelelni.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


