Az elmúlt öt évben a hazai utazócirkuszok mintegy fele szűnt meg, az elsőszámú felelős a koronavírus járvány volt, ám a magas üzemeltetési költségek is szerepet...
Matt Terry egy interjúban nyíltan vállalta melegségét. A brit X-Faktor korábbi nyertese egyúttal arról is vallott, hogy miért titkolta éveken át a szexuális identitását, és hogy mikor döntötte el, többé nem akar másnak látszani.
Matt Terry, a brit X-Faktor 13. szériájának győztese nyilvánosan vállalta melegségét. A 30 éves énekes, aki 2016-ban diadalmaskodott a dalversenyen, hosszú ideig titkolózott szexuális orientációja kapcsán, a spekulációk miatt nagy stressz alatt élt, még közeli barátai és családtagjai előtt sem merte bevallani az igazat.
A Gay Times magazinnak adott interjúban ugyanakkor leszögezte, büszke a szexualitására, és már nem fél. Hozzátette, egy új dal és videoklip segítségével szeretné világossá tenni álláspontját az identitásával kapcsolatban, tudatva az emberekkel, hogy korábban miért nem volt képes nyíltan élni.
A popsztár az interjúban arról is beszélt, hogy karrierje során próbált olyanná válni, amilyennek mások látni akarták. Ez magában foglalta azt is, hogy bizonyos művészekhez hasonló imázst kellett magára erőltetnie. "A padlóról kellett újjáépítenem magam" - mondta arról az időszakról, amikor önbizalma mélypontra süllyedt és képtelen volt a saját tükörképével szembenézni. Elmondása szerint teljesen elvesztette önazonosságát és önértékelési problémákkal küzdött. Úgy érezte, minden áron meg kell változnia ahhoz, hogy sikeres legyen a zeneiparban. Ugyanakkor ezzel csak a főnökeinek igyekezett megfelelni.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








