A Nemzetközi Sakkszövetség (FIDE) feloldja az orosz sakkozókkal szembeni összes korlátozást.
Már a kezdéskor sem volt erős a nézettsége a napi sorozatnak, de most végleg eldőlt a sorsa.
Bár sokáig próbálkoztak életben tartani, úgy tűnik, hogy véglegesen megbukott az RTL napi sorozata, a január elsején indult ...a szomszéd tehene című széria - írja a Sorozatwiki. A csatorna most leveszi műsoráról a sorozatot, és egyelőre nem tudni, hogy az ismétlést bemutatják-e valahol.
Indulásakor a sorozat közepes nézettséggel indított, azonban a helyzet a folytatásban sem lett jobb, éppen ellenkezőleg: folyamatosan egyre kevesebben nézték, ráadásul az új vetélkedő, Az Ugrás miatt későbbre is pakolták. Később már 22.25-től volt látható, ami gyakorlatilag már előrevetítette, hogy nagyot buktak vele.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








