Magyarország élen járt az elmúlt években az ingatlanárak emelkedését tekintve, azonban csak a középmezőnyben vagyunk a teljes lakhatási költségeket illetően.
Kiosztották a legjobb zenei klipeknek járó díjakat: ezek a magyar előadók kaptak elismerést 2023-ban
A Legjobb Klipnek járó első díjat a Carson Coma Feldobom a követ és Lee y Misery című alkotása megosztva nyerte, a díjakat csütörtök este adták át az Akvárium Klubban. Az idei seregszemlén 450 nevezett videóból került ki az a 92 klip, akik versenybe szálltak a díjakért - közölték a szervezők. Ebben az évben több holtverseny is kialakult, és számos kategóriában adtak arany, ezüst és bronz díjat is, összesen 22 kategóriában hirdettek 49 nyertest.
A fődíj mellett a Carson Coma Feldobom a követ című videója nyerte a legjobb operatőri munka díját is, a zenekar Hagyjál, Lomtalanítok! című klipje pedig a legjobb styling elismerést érdemelte ki. A legjobb animáció kategóriában szintén megosztott fődíjat hirdettek, itt Dzsúdló és az Antal Gábor Trió lettek a győztesek. A legjobb koncepcióért járó elismerést a Slow Villagenek ítélték oda, a legjobb látvány Sisié lett, a legjobb sztilóért (stílus) járó elismerést pedig a Pogány Induló kapta.
A legjobb rendezésért a Dope Calypsot díjazták, ők a WM Music Distribution (WMMD) különdíját is megnyerték. A cég bejelentette, hogy tizenötmillió forintos alapot hoznak létre magyar független előadók támogatására. A gála műsorvezetői Miller Dávid és Co Lee voltak, akik közös számukkal, az Angyal klipjével a legjobb ötlet ezüstdíját is hazavihették. Azahriah és Manuel a legjobb sztiló kategóriában vihettek haza elismeréseket, a legjobb ötlet aranydíját pedig a Kispál és a Borz kapta.
A közönségdíjat megosztva Dzsúdló Keringője és Pápai Joci és KKevin Fénybenjárók című alkotásai nyerték, a szervezők különdíját a Magna Cum Laude, a zsűri különdíját pedig Tingyela Dóri vehette át. Az idén először díjazták a legjobb mesterséges intelligencia segítségével készített AI videókat, amelynek fődíját a Balkan vip 100 csók című filmje nyerte, valamint először adták át a legjobb táncos klipeknek járó elismerést, amit Konkoi vihetett haza.
A Magyar Klipszemlét 2015 óta rendezik meg. A zsűriben idén Nagy Marcell operatőr, Fekete Xénia reklámfilmrendező, Sivák Zsófia fotós, Pálffy András, a Budapest Park alapító-igazgatója, Sánta Balázs, a MOME oktatója, Zámbó Anna, a Republic Group tartalom igazgatója, Bar Soma, a Grand Brush kreatív igazgatója és Kersner Máté, a Telex újságírója foglalt helyet.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







