A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe a plusz 0,07 pontos nyitás után csökkent pénteken délelőtt.
Az elmúlt két hétben a Marvel univerzum legújabb kincse, A Hangya és a Darázs: Kvantumánia vezette a jegyeladási lista élét. Azonban hamar letaszították a trónról a szuperhősfilmet: a Creed harmadik része Michael B. Jordan főszereplésével ugyanis majdnem háromszor annyi bevételt termelt a nyitóhétvégéjén, mint amennyit a Hangya a héten tudott. Cikksorozatunkban e héten is utánajártunk, hogy kik kerültek föl a heti mozis top 10-es listára.
A legutóbbi, csütörtöktől szerdáig tartó mozis műsorhéten március 3. és 8. között a legtöbb jegyet a múlthét csütörtökön bemutatott Creedre váltották. Ezzel pedig A Hangya és Darázs: Kvantumánia nem, hogy az első helyről, de majdnem a dobogóról is lecsúszott, hiszen még egy bekokainozott medvére is többen voltak kíváncsiak, mint a Marvel legújabb dobására.
Michael B. Jordenre és az új filmjére 42 307-en voltak kíváncsiak, amivel 89,5 millió forintot hozott a moziknak. A második helyre csúszott ezzel a Kokainmedve ámokfutása, ami több mint 34 millió forintos bevétellel zárta a hetet, miután 17 213-an voltak rá kíváncsiak. A harmadik lett A Hangya és a Darázs: Kvantumánia, az elmúlt két hét első helyezettje: az elmúlt pár héten már csak 15 053-an voltak rá kíváncsiak, miközben 31 millió forintot tudott csak termelni. Ez pedig az egy héttel ezelőtti adatokhoz képest egy 51 százalékos visszaesést jelent.
Negyedik lett a Hirtelen 70!, amiben Diane Keaton karaktere hirtelen 70 éves lesz (erre ugye senki sem számított). A múlthéten bemutatott filmre 9086 néző volt kíváncsi, akik közel 18,5 millió forintot hagytak ott a kasszáknál. Az elmúlt hónapok győztese, az Avatar a héten is az 5. helyen végzett, miután 18,3 millió forintot fizetett érte az a 7604 ember, aki jegyet váltott rá. Hatodik helyen végzett a Filmforgalmazók Egyesületének adatai alapján az egy hónappal ezelőtt bemutatott Magic Mike utolsó tánca, amire 8201-en voltak kíváncsiak és 16,5 millió forint bevételt termelt.
Ezzel hetedik lett a 45 héttel ezelőtt bemutatott Csizmás a kandúr: Az utolsó kívánság: 8917 néző 16,4 millió forintot hagyott ott a Shrekből ismert macska kalandjaiért a jegypénztáraknál. Nyolcadik helyen végzett ezzel a Micimackó: Vér és méz, amit egy hete mutattak be. Erre az agymenésre 8179-en voltak kíváncsiak, amivel 16,3 millió forint bevételt hozott. Kilencedik lett a nézettségi listán Az ember, akit Ottónak hívnak: 4876-an látták az elmúlt egy héten a filmet a mozikban, amivel közel 10 millió forintos bevételt hozott. Utolsó, azaz tizedik lett a gép, ami kicsit több mint 9 millió forintot hozott és 4253-an voltak rákíváncsiak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában