A Nemzetközi Sakkszövetség (FIDE) feloldja az orosz sakkozókkal szembeni összes korlátozást.
November 19-én ért véget az idei Nija Warrior, amit Harmat Chris nyert, ezzel bezsebelve 10 millió forintot is. Most elmondta, mire költi a nyereményt.
Bár az utolsó Ninja Warrior pályát nem tudta teljesíteni Harmat Chris, jobb időeredménnyel legyőztem Gyömrei Mátét, és ezzel bezsebelt 10 millió forintot is. A nyereménnyel kapcsolatban azt nyilatkozta Harmat, bár eddig mindig a mostban élt, és ritkán rakott félre pénzt, ebből a nyereményből azért fog.
A győztes beszámolt arról is, hogy a 10 millió forint egy részét annak a teremnek a fejlesztésére fordítja, amit két hete nyitott meg egy barátjával. Mind mondta, ezen a helyen vannak ninja és parkour pályák, meg sok minden más is.
Ide szeretném meghívni Gyömrei Mátét, akivel hatalmasat küzdöttünk, és a nyereményemből is szeretnék valamennyit adni neki, mert ő is megérdemli
- számolt be terveiről a Borsnak Harmat Chris.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








