Egy hónappal később újra próbálkoztak ugyanannál az áruháznál.
A SentiOne 13 490 713 idei online említést elemezve felmérte, melyik közösségi oldalakat kedvelik a magyar internetezők, milyen témákról beszélgetnek azokon, és mikor. A Facebookról beszélünk a legtöbbet, az Instagramot szeretjük a legjobban, míg a Linkedin nem túl népszerű.
A SentiOne Brand Health Indexe (BHI) azt mutatja, mennyire kedvelt egy - egy márka, most népszerű közösségi média platformokat hasonlított össze. A második legnépszerűbb 0,6-os pontszámmal a Facebook, első helyen pedig az Instagram áll.
Magyarországon még mindig a Facebookról beszélünk leggyakrabban online, az Instagramot szeretjük a legjobban, a legkevésbé pedig a LinkedInt kedveljük. Twittert még mindig kevesen használnak hazánkban, de akik igen, sokat beszélnek a bitcoinról.
Idén eddig 9,6 millió online említés született közösségi média felületek kapcsán, ennek 78 százaléka a Facebookról szólt. A közösségi oldalra a legtöbb embert elérő oldalak listája és a top hashtagek szerint legtöbbször hírekért, receptekért látogatunk el, és gyakran beszélünk itt a koronavírusról.
Nem viselte meg az internetezőket a Facebook, Instagram és Whatsapp október 5-i leállása, a 15 300 említés többsége pozitív volt, leginkább vicces tartalmat osztottak meg a témában.
Az Instagram, amelyet leginkább este 8 és 9 között használnak a magyar netezők, 0,7-es Brand Health Indexével vezeti a népszerűségi listát. Említések számának terén az idei 2,4 millió említés elmarad a Facebookétól, de a második helyre elég volt ez is a hazai social media rangsorban.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 170 925 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 138 454 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,68% a THM, míg a MagNet Banknál 6,88%; az Erste Banknál 7,00%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,49%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A TikTok még mindigaz egyik legmegosztóbb platform, egyenlő arányban születnek pozitív és negatív említések a nemrég befutott közösségi felület kapcsán, amelyet hétközben este 10 és 11 között említünk meg online, hétvégén nemigen beszélgetünk róla.
600 000 említéssel a lista végén van a Twitter, amit 74 százalékban férfiak használnak, és főleg a bitcoinról, valamint az NFT-ről (nem- helyettesíthető token) beszélnek. Ez 0,39 BHI indexet generált, nem túl népszerű a magyar netezők körében. Hasonló a helyzet 47 ezres említéssel a sor végén kullogó LinkedIn-nel, 60 milliós eléréssel, és 0,3 pontos BHI-vel.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Lakásbiztosítás: te mikor foglalkoztál vele utoljára?
Sokan nem tudják, hogy a lakásbiztosításuk pontosan milyen fedezetet is nyújt, vagy mi az ingatlanuk aktuális értéke.
-
Lakásbiztosítás: milyen kár ellen véded az otthonod?
A kutatásunkban arra keressük a választ, hogy az olvasóink pénzügyileg hogyan készülnek fel az ingatlanukat érintő káreseményre.