Heiszler Gabriella szerint már most érzékelni lehet egyes termékeknél, hogy csökkennek a beszállítói árak. 10-15 százalékosra szelídülhet az élelmiszerek inflációja az év végére.
Országszerte, mind a 19 Auchan áruházban speciális, aktív kerekesszékhez csatolható, valamint egyszerre két kisgyermek szállítását is biztosító bevásárlókocsikkal segíti mostantól a mozgáskorlátozott, illetve családos vásárlók mindennapjait az Auchan. A vásárlói visszajelzéseket figyelembe véve minden egységében elektromos mopedet is biztosít a kereskedelmi lánc, amely mozgássérült, idős, vagy túlsúlyos emberek, akár várandós kismamák segítségére is lehet a bevásárlás során.
"Az Auchan Retail Magyarország mindig is törekedett az esélyegyenlőség biztosítására, mind vásárlói, mind munkatársai számára. A Magyarországon jelen lévő nagyvállalatok közül az elsők között csatlakoztunk a Nyitottak Vagyunk kezdeményezéshez, még évekkel ezelőtt. A közelmúltban kismama és kispapa programot indítottunk a gyermekvállalás után a munka világába visszatérő munkatársaink számára, és számos integrációs programmal segítjük megváltozott munkaképességű kollégáinkat, akiknek száma megközelíti a 400 főt" - mondta el az esemény kapcsán Gál Judit, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója.
A vállalat 2010 óta tudatosan foglalkoztat megváltozott munkaképességű munkatársakat. A vállalat a speciális segítséget igénylő vásárlóinak is kiemelt figyelmet szentel. A babakocsival vagy kerekesszékkel érkezőket például kiszélesített pénztárak várják. Számos speciális eszköz, mint a három éve bevezetett Angelman-, vagy Down-szindrómás gyermekek számára kifejlesztett, speciális bevásárlókocsik már elérhetőek voltak az Auchan hipermarketiben. Emellett a vak és gyengén látó vásárlók számára a biztonsági szolgálat munkatársai kérésre kíséretet biztosítanak. Tavaly ősszel pedig az Auchan Magyarország elindította online áruházát, amely különösen azon vásárlóknak jelent segítséget, akik nehezen hagyják el otthonukat, így kényelmesebb számukra, ha ott veszik át a megrendelt termékeket.
2014-ben az országban elsőként budaörsi áruházában elindult egy olyan speciális, elektromos bevásárló moped tesztelése, amellyel a mozgási nehézségekkel küzdő vásárlók, akár idősek, akár kismamák könnyedén intézhetik a napi bevásárlást. A pozitív visszajelzések alapján a vállalat úgy döntött, 2017. májusától mind a 19 magyarországi áruházában, a hazai kiskereskedelemben egyedülálló módon bevezeti az innovatív járművet.
Gondoltak a több kisgyermekkel érkező családokra is, hiszen idén májustól a már említett újításokon felül olyan bevásárlókocsit is igénybe vehetnek a vásárlók, amelybe egyszerre két, három év alatti gyermek is ültethető. Ez különösen az ikrekkel érkező családok számára nagy segítség. A három új eszköz, az elektromos moped és a két új bevásárlókocsi bevezetése összesen 20 millió forintos beruházást jelent a vállalatnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Négy embert elítéltek a bécsi terrorakció előkészítéséért
- Durvul az influenzajárvány, már csak egy vármegye tartja magát
- Pokoli tűz pusztított a Krímben, többen életüket vesztették – videó
- Bocsánatot kért, aztán megkapta a méreginjekciót
- Ragasztóval javították meg az atom-tengeralattjárót
- A székelyek eredetét vizsgálták a génkutatók
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


