Joan Laporta, az FC Barcelona elnöke tanúként jelent meg a Negreira-ügyben - 7 millió eurós kifizetéseket viszgálnak.
Lando Norris súlyos következményekkel néz szembe a McLarennél, miután összeütközött csapattársával, Oscar Piastrival a Szingapúri Nagydíjon. A brit versenyző 22 ponttal marad el az ausztrál mögött hat futammal a szezon vége előtt - jelentette a BBC.
Norris elismerte, hogy a csapat felelősségre vonta a Marina Bay pálya harmadik kanyarjában történt incidens miatt, ahol először Max Verstappen Red Bull-jának hátuljába futott, majd ezt követően ütközött Piastrival.
"A csapat felelősségre vont a történtekért, amit jogosnak tartok" - nyilatkozta a 25 éves pilóta. "Megértettük, milyen következményekkel jár számomra, hogy elkerüljünk bármilyen ennél súlyosabb esetet a jövőben."
Sem Norris, sem a McLaren nem árulta el, pontosan milyen következményekkel kell szembenéznie a versenyzőnek. A brit pilóta hangsúlyozta: "Az utolsó dolog, amit szeretnék, hogy ilyesmi történjen. Hogy ellentmondásos beszélgetéseket okozzak egy verseny után." Az incidens után Piastri a rádión megkérdezte, hogy a csapat "rendben van-e azzal, hogy Lando félrelökött", de a McLaren nem avatkozott be a verseny során. Az ausztrál versenyző később megjegyezte: "Ez nem az, ahogyan versenyezni szeretnénk. Lando vállalta a felelősséget ezért, ahogy a csapat is."
KATTINTS a friss és élő eredményekért, hírekért a Sportonlinera!
A McLaren keretrendszere az elfogadható versenyzői magatartásról egyetlen alapelvre épül - ne ütközz a csapattársaddal. Norris szerint: "Az egyszerű válasz az, hogy érintkezés volt a két autó között. És ez olyasmi, amit mindig el akarunk kerülni."
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Max Verstappen, aki 63 ponttal marad el Piastri mögött a bajnokságban, egy csütörtöki sajtótájékoztatón arra a kérdésre, hogy szerinte a McLaren előnyben részesíti-e Norrist, nevetve azt válaszolta: "Abszolút", majd később tisztázta, hogy csak viccelődött.
Piastri a hírekre reagálva határozottan kijelentette: "Nagyon elégedett vagyok, hogy nincs kivételezés vagy részrehajlás" a csapaton belül.
címlapkép: Czeglédi Zsolt, MTI/MTVA
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








