A Bury FC vezetőedzője két nap után mondott le, miután a szurkolók heves tiltakozása miatt távoznia kellett a klubtól.
A teljes szakmai vezetés távozott vagy távozik a hajdúsági, korábban többszörös bajnok klubtól.
Két nappal a szakmai stáb nagy részének távozását követően a Debreceni VSC bejelentette, hogy Hayk Hovakimyan sportigazgató is elhagyja a labdarúgó NB I-ben szereplő klubot. Az örmény Hayk Hovakimyan három éven keresztül dolgozott a hajdúsági egyesületnél, előbb sportigazgatóként, majd nemzetközi igazgatóként.
A 31 esztendős sportvezető két napon belül már az ötödik távozó a 2024/25-ös NB I-es idényben kilencedik klubtól, mivel szombaton közös megegyezéssel Nestor El Maestro vezetőedző, illetve a szerb-angol kettős állampolgárságú szakemberrel együtt segítője, Nikon El Maestro, Bojan Sztamatovics erőnléti edző és Branko Katics kapusedző is szerződést bontott.
címlapi kép: Czeglédi Zsolt, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








