A Kansas City Chiefs lemaradása a rájátszásból a 14. NFL-forduló legmegdöbbentőbb eseménye volt
Tizenegy ponttal verte francia ellenfelét a Fenerbahce a kosárlabda Euroliga döntőjében, két játékos még emellé is "zsákolt".
Az Abu Dhabiban május 23–25. között megrendezett Turkish Airlines EuroLeague Final Four mérkőzéssorozat végén a Fenerbahçe Beko ünnepelhette a győzelmet. A török csapat a döntőben 81–70-re múlta felül a Monaco csapatát, ezzel hazavihette a Turkish Airlines EuroLeague trófeáját. Az Olympiacos a harmadik helyet szerezte meg, miután 97–93-ra legyőzte a Panathinaikos együttesét.
A döntő mérkőzés legértékesebb játékosa (MVP) Nigel Hayes-Davis lett a Fenerbahçe Beko csapatából, aki 1 000 000 mérföld jutalomban részesült a Turkish Airlines járatain.
A Fenerbahçe Beko játékosa, Khem Birch az aranyérem mellett elnyerte a „Turkish Airlines Flight Time Champion” címet, miután 1,793 másodpercet töltött a levegőben, ezért 179 300 Turkish Airlines Miles&Smiles mérföldben részesült.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








