Költségvetési csalási ügybe keveredett a neves sportolók tulajdonában lévő Champs Sziget Kft., amely a Margit-szigeti szabadtéri pubot üzemelteti.
Bár úgy tűnt, Molnár Áron a Sztárboxban aratott győzelme után a nemzetközi versenyen is megméreti magát, óriási meglepetésre kiderült, hiába gázolt át a középsúlyú mezőnyön, mégsem ő képviseli Magyarországot az eseményen. Valószínűsíthető, hogy az anyagiakon csúszott el a megállapodás, így a színész helyett az RTL műsorvezetője, Istenes Bence kap lehetőséget- írja a Blikk.
A Sztárbox már a kezdetekkor bejelentette, hogy a három súlycsoport három bajnokára nemzetközi kihívás vár. Azonban senki sem számított arra, hogy aki végig uralt minden összecsapást, az végül mégsem lesz jelen a folytatásban. A nemzetközi viadal selejtezői idén júniusban kerülnek megrendezésre a DVTK Arénában, míg a negyeddöntők, elődöntők és döntő élőben lesz láthatók az RTL-n ősszel.
A rendezvény fővédnöke és döntő sztárvendége az amerikai Roy Jones Jr., az egyik legsikeresebb profi ökölvívó. Emellett minden induló felkészülését a verseny névadó főszponzora 15 millió forinttal támogatja, és a torna összdíjazása 1 millió dollár (355 millió forint). Azonban úgy tűnik, hogy nem mindenki elégedett az ajánlattal.
Sajnos nem sikerült megegyeznünk Molnár Áronnal, viszont örömmel jelenthetem, hogy Istenes Bencével igen
– mondta el a lapnak Hajdú Péter, a Hell Boxing Kings producere, aki az elmaradt megállapodás részleteiről nem nyilatkozott. Áron, aki eddig nem reagált megkeresésre, állítólag sok elfoglaltsága miatt nem tudott ideálisan felkészülni, és az anyagiakkal kapcsolatban sem sikerült megegyezni. Ezért került képbe Istenes, aki ugyan az elődöntőben kiesett, ám folyamatosan edzésben van. Felmerülhet a kérdés, hogy ha Áron nem indul, miért nem Rácz Jenő kap lehetőséget. Az igazság az, hogy a tárgyalások idején Jenő még nem döntötte el, hogy a Sztárbox fináléjában elszenvedett sérülése után folytatja-e az ökölvívást. Sőt, mindenhol azt mondta, hogy egyelőre a saját szakmájára koncentrál.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ezzel szemben Istenes Bence hangsúlyozta, hogy folyamatosan edz, és alig várja az újabb kihívásokat. "Nagy örömünkre sikerült vele megegyeznünk, így ő képviseli majd Magyarországot az ökölvívóverseny celeb kategóriájának középsúlyában" – nyilatkozta Hajdú.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








