Panyi Miklós, a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára közölte, hogy két újabb otthon startos budapesti lakásfejlesztés indulhat.
A Csongrád-Csanád vármegyei Derekegyházán 27,6 Celsius-fokig melegedett fel a levegő, amivel megdőlt a korábban, erre a napra mért 27,5 fok volt, amelyet Orosházán, 1906-ban regisztráltak.
Megdőlt a 118 éves országos és a 85 éves fővárosi melegrekord is szombaton - írta a HungaroMet Zrt. a honlapján. Azt írták, szombaton országszerte nyáriasan meleg idő volt, a Csongrád-Csanád vármegyei Derekegyházán 27,6 Celsius-fokig melegedett fel a levegő, amivel új napi melegrekord született.
A korábbi, erre a napra vonatkozó rekord 27,5 fok volt, amelyet Orosházán, 1906-ban regisztráltak.
Budapesten, Újpesten 26,4 fokot mértek szombaton, amivel megdőlt az erre a napra vonatkozó fővárosi melegrekord. A korábbi rekord 25,6 fok volt, amelyet Budapest Országút meteorológiai állomáson, 1939-ben regisztráltak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








