Az S&P friss osztályzata kapcsán megszólalt a Nemzetgazdasági Minisztérium és Varga Mihály pénzügyminiszter is.
Egyértelműen a szép időre készül Magyarország és a régió a legfrissebb adatok alapján, jelentősen megugrottak ugyanis a kerti eszközök és kültéri termékek kereséseinek számai. A változások rávilágítanak arra, hogy még ha hűvös is van egy picit, az emberek már tudatosan a tavaszra készülnek.
Bár még hűvös az idő odakint, Magyarország és a régió az Árukereső.hu legfrissebb adatai alapján már a tavaszra készül - derül ki az ár-összehasonlító oldal erről szóló közleményéből. Eszerint itthon több mint kétszeresére nőtt a levélszellőztetők iránti érdeklődés, és 75 százalékkal ugrottak meg a fűmag keresések. Ám 50 százalékos volt az ugrás az ablaktisztítóknál, és közel 70 százalékos a kültéri festékeknél is. Ezek mellett majdnem 3-szor többen kerestek török kávéfőzőket.
Csehországban a kerti szórakozás került fókuszba, ugyanis több mint 6-szor annyian kerestek trambulinokra. 40-60 százalék közötti a növekedés az üvegházak, kerti bútorok, medencék, valamint virágcserepek és -ládák esetében. Szlovákiában a top termék több mint 3-szoros ugrással az ablaktisztító, amit kb. 70 százalékos növekedéssel követnek maguk az ablakok és a kávéasztalok. Nem akkora mértékben, de kb. 25 százalékkal nőtt az érdeklődés itt is a virágtárolók iránt, ahogy a műtrágya is fókuszba került.
Romániában 42-69 százalék közötti a növekedés a csempék és padlóelemek, az elektromos kéziszerszámok, a fűnyírók, a hasítógépek és a napelemes rendszerek esetében, míg a horvátoknál az elektromos sövényvágó ollók (44 százalék), a robogók (21 százalék), a kultivátorok (26 százalék), a kültéri padlók (75 százalék), a teraszbútorok (67 százalék) és a gyerek triciklik (55 százalék) lettek egyre népszerűbbek. Szlovéniában több mint kétszeres a női futócipők keresésének száma, míg ez az arány 74 százalék Szerbiában – ahol 53 százalékkal többen kutattak férfi edzőcipőket is.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Túl keveset dolgoznak a németek – vagy pont, hogy túl sokat?
- Így kampányolt Budapesten Orbán Viktor - fotók
- Halálos dróntámadás érte a Khor Mort
- Vitézy Dávid: ez totális tévút lenne
- Van, ahol egyetlen ajánlással lehet valaki polgármester-jelölt
- Túlzásnak érezték az élettárs megölését, mást ajánlottak a nőnek