A Magyar Nemzeti Bank 540 millió forint bírságot szabott ki a TheGroup One Zrt.-re.
Összesen 7459 ingatlant bocsátottak árverésre idén április 30. és november 15. között a kilakoltatási moratórium kezdetéig, ezek közül 3318 volt lakóingatlan - számol be az rtl.hu.
A Magyar Bírósági Végrehajtói Kartól (MBVK) származó adatok szerint a kényszerértékesítések közül 4037 eljárás zárult érvényes vételárajánlattal, azaz ennyi esetben lehetett sikeres az árverés. Pontosan nem tudni, hogy ebből hány volt lakóingatlan, azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy jelentős részüket lakásként használták.
Ezek az adatok egyébként csökkenő ütemet mutatnak a korábbiakhoz képest: az árverési moratórium tavaly júniusi feloldása után például 5 hónap alatt értékesítettek 64 milliárd forint értékű ingatlant, akkor összesen csaknem 6400 esetben ékezett érvényes vételárajánlat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








