Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Tömegesen épülnek a bérlakások, és meglehet, hogy ez lesz a befektetők új kedvence is. Ez azonban aligha változtat a magyarok lakhatási szegénységén.
Minden ötödik ember, vagyis nagyjából kétmillió magyar él lakhatási szegénységben, amelynek egyelőre nem látszik a vége - írja cikkében az Index. A lap megjegyzi, hogy nem csak egy lakásvásárlás, de egy albérlet megszerzése esetén is jelentős összeget kell kivenni a saját zsebünkből, és ez sok embernek ad megoldhatatlan feladatot.
A megfizethetetlen ingatlanok miatt az elmúlt években népszerűvé váltak a bérlakások, és már több elemzés is taglalja, hogy ez lehet az ingatlanbefektetők új célpontja. Balla Ákos, a Balla Ingatlan tulajdonosa a lapnak azt mondta: bár máshogy gondolnánk, de a bérlakások építésének nemigen van hatása az ingatlanpiac egészére.
A bérlakások tömeges építésének minimális hatása van az ingatlanpiacra. Minimum tízezer bérlakás építésénél beszélhetünk már akkora mennyiségről, aminek hatására megmozdulna a piac. Hiszen ekkora mennyiségű nyomott bérleti díjért elérhető lakásnak már lehet egy, a piacot negatívan torzító hatása, vagyis lefelé mozdulhatnak el az albérletárak
- mondta az Indexnek a szakértő.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








