Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Felbolydult a készházak piaca az áfakedvezmény kivezetésének hírére; több millió forintos áremelés fenyegeti a zömmel CSOK-os vásárlói kört - olvasható a Világgazdaság hétfői kiadásában.
A lap szerint egy 80-100 négyzetméteres házat 27 százalékos áfa mellett a mostaninál legalább 4 millió forinttal drágábban lehet felépíteni. Az újságnak Kárpáti József, az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) Könnyűszerkezet-építő Szakmai Tagozatának elnöke elmondta, hogy a tagozat tagvállalatainál a teljes újlakás-piacinál jóval nagyobb, bőven 50 százalék fölött van a CSOK-os vásárlók aránya.
Az ÉVOSZ-nál még nem adták fel a reményt, hogy a 27 százalék helyett csak 18-ig nő az új lakások áfája. Tizennyolc százalékos áfa mellett szerintük még nem "zuhanna össze" a piac, csak stagnálna.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








