Több mint egy évtizednyi üresen állás után ismét árverésre bocsátották Salgótarján egykori ikonikus szállodáját, a Karancs Hotelt.
Idén novemberben 7 003 ingatlan adás-vétel bonyolódott Magyarországon, így az éves szinten mindössze 77 832 tranzakció jóval elmarad a tavalyi évben mért értéktől.
A minden bizonnyal idei legerősebb - és egyetlen 8 ezer fölött produkáló - szeptembert követően októberben, és immár láthatóan novemberben is csökkent kissé az országos ingatlan adás-vételek darabszáma - áll a Duna House legfrissebb elemzésében. A tavalyi évben 26 százalékkal volt kisebb a novemberi forgalom az előző havinál, idén ez kevesebb, 9 százalékos csökkenés.

Az idei forgalom ezzel a DH becslése alapján 77 832 tranzakciót jelent, amely a szezonalitás szerinti, mérsékelt decembert követően is 84-85 ezer körüli éves, összes darabszámnál fog megállapodni. Érdekesség, hogy az idei összforgalom az első 11 hónapban mindössze fél százalékkal tér el a 2011-es adatoktól, de akkor a végtörlesztési időszak indulásaként erős decemberrel zárt a szezon. Ilyen hatás idénre már nem várható.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








