A munkavállalást és gyermeknevelést támogató vidéki magánóvodák létfontosságú szerepet töltenek be a családok életében, mivel képesek sikeresen válaszolni a vidéki régiók igényeire.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) a hetvenedik oktatási intézmény munkáját ismerte el Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola címmel. Az erről szóló oklevelet Keszthelyi Nikoletta fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkár adta át a Siófoki Szakképzési Centrum Marcali Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája részére 2020. január 16-án, Marcaliban.
Az iskoláskorúak rendszeresen vásárolnak az interneten, közösségi oldalakon anélkül, hogy megfelelő tudással rendelkeznének jogaikról, lehetőségeikről, emiatt könnyen befolyásolhatók, megtéveszthetők. A fiatalok kiemelt célcsoporttá váltak a kereskedelem számára, a fogyasztóvédelem ezért célzott intézkedésekkel járul hozzá a biztonságukat fokozó felkészítésükhöz. Keszthelyi Nikoletta fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkár kiemelte:
Az ITM a 2019/2020-as tanévben is meghirdette a diákok mindennapokban használható fogyasztóvédelmi ismereteinek megalapozását szolgáló "Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola" pályázatát. A tárca a negyedik alkalommal megjelent kiírás keretében ösztönzi és ismeri el az általános- és középiskolák érdemi intézkedéseit, helyi programjait, szemléletformáló tevékenységét, amellyel a fiatalokat a tudatos fogyasztói magatartás elsajátításában segítik. A pályázat a tanév ideje alatt bármikor benyújtható, a szükséges dokumentumok megtalálhatóak a www.fogyasztovedelem.kormany.hu honlapon, a pályázatok menüpontban.
A Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola kitüntető címmel mostanra már 70 iskola, köztük 16 szakképzési centrum 41 szakiskolája büszkélkedhet. A hazai oktatási intézmények mellett a határon túlról egy nagyváradi és egy zentai iskola is kiérdemelte az elismerést. Az oktatási intézmények mindegyike eredményes lépéseket tett a diákok tudatosságának fejlesztése, a fogyasztóvédelmi ismeretek gyakorlatias átadása érdekében.
A marcali iskola azzal vált méltóvá az elismerésre, hogy példamutató intézkedéseket hozott a fenntartható, tudatos fogyasztás elterjesztése, az internet és közösségi média felelős és biztonságos használatára nevelés szolgálatában.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv
- Mutatjuk, hogyan alakul a tojás ára a húsvéti időszakban
- A szélvihar áll nyerésre a balatoni vonatokkal szemben
- Baj van a Google térképes keresőjével, az is kiderült, miért
- A Papp László Budapest Sportarénában lehet majd pacsizni Szoboszlaival
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert