Sherrone Moore, a Michigan Egyetem pár napja menesztett vezetőedzője ellen lakásbetörés, valamint zaklatás vétségének vádjával emeltek vádat.
Itt a tervezet a 70 éves nyugdíjkorhatárról: az Alaptörvénybe is beemelnék, rengeteg magyart érint
Megemelnék a bírói kinevezések alsó korhatárát 30-ról 35 évre, a bírói nyugdíjkorhatárt pedig 70 évre emelnék.
Megjelent egy tervezet, amelyet a Törvényalkotási Bizottság nyújthat be a 14. alkotmánymódosításhoz - szúrta ki a 24.hu. Ennek lényege, hogy 30 helyett 35 éves kortól lehet majd bíró valaki, vagyis megemelik az alsó korhatárt.
A felső korhatár pedig bizonyos esetekben 70 év is lehet, azaz ahogyan a tervezet fogalmaz: az „általános öregségi nyugdíjkorhatár betöltéséig” szövegrész helyébe az „általános öregségi nyugdíjkorhatár betöltéséig, törvényben meghatározott esetekben a bíró hetvenedik életévéig” szöveg lép életbe. A lap emlékeztet: korábban nagy felháborodást váltott ki, hogy a bírói korhatárt leszállították a "normál" nyugdíjkorhatárra.
Címlapkép: Lakatos Péter, MTI/MTVA
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








